Asmenys aptarnaujami, jų prašymai, skundai ir kiti dokumentai yra priimami:
- Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos centriniame padalinyje – 100 kabinete, Gedimino pr. 19, Vilniuje:
Pirmadieniais ir trečiadieniais nuo 7.30 iki 17.30 val. Antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val. Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
- Asmenis priima ir informaciją telefonu 8 706 86 666 teikia Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyriaus darbuotojos:
- vyresnioji specialistė Rita Stalnionienė, el. paštas Rita.Stalnioniene@nzt.lt; - vyriausioji specialistė Danutė Paulėnienė, el. paštas Danute.Pauleniene@nzt.lt.
- Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos teritoriniuose skyriuose nustatytu darbo laiku.
Asmenys priimami, o prašymai ir skundai nagrinėjami Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos vadovaujantis:
Informaciją apie Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos teikiamas administracines paslaugas ir prašymų formas galite rasti Administracinių paslaugų skiltyje.
JŪSŲ NUOMONĖ Siekdami užtikrinti gerą administravimą ir kokybišką asmenų aptarnavimą, norėtume sužinoti Jūsų nuomonę apie asmenų aptarnavimo Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos kokybę.
Ją galite pareikšti užpildydami Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketą ir atsiųsdami el. paštu nzt@nzt.lt arba atnešdami į Nacionalinę žemės tarnybą prie Žemės ūkio ministerijos (105 kab., Gedimino pr. 19, Vilnius).
Pastabas ir pasiūlymus dėl asmenų aptarnavimo taip pat galite pasakyti Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyriaus vedėjai Eglei Hurčinaitei-Orlickienei tel. 8 706 85 005 arba atsiųsti elektroniniu paštu Egle.Hurcinaite@nzt.lt.
Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo rezultatai kartą per metus skelbiami Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos tinklalapyje.
Informacija apie asmenų aptarnavimo Nacionalinėje žemės tarnyboje kokybės įvertinimą ir jos gerinimą: 2020 metais 2019 metais 2018 metais 2017 metais 2016 metais 2015 metais 2014 metais 2013 metais 2012 metais
2011 m. apklausos rezultatai: aptarnavimo kokybę Nacionalinėje žemės tarnyboje asmenys vertina teigiamai.
Informacija apie Nacionalinėje žemės tarnyboje vykdytus vartotojų patenkinimo Nacionalinės žemės tarnybos paslaugomis tyrimus. 2017 m. sausio–kovo mėn. visoje šalies teritorijoje (centriniame padalinyje ir 50 teritorinių skyrių) buvo vykdomas Vartotojų patenkinimo Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos teikiamomis paslaugomis, susijusiomis su asmenų prašymų nagrinėjimu, informacijos ir dokumentų kopijų teikimu, tyrimas. Tyrimo tikslas – ištirti į Nacionalinę žemės tarnybą besikreipiančių asmenų patenkinimą Nacionalinės žemės tarnybos teikiamomis paslaugomis, susijusiomis su asmenų prašymų nagrinėjimu, informacijos ir dokumentų kopijų teikimu. Tyrimo objektas – 3 Nacionalinės žemės tarnybos teikiamos administracinės paslaugos: Asmenų prašymų, skundų ir pranešimų priėmimas Nacionalinės žemės tarnybos ir atsakymų į juos pateikimas; Informacijos apie Nacionalinės žemės tarnybos veiklą, vykdomas funkcijas ir teikiamas administracines paslaugas teikimas asmenims; Dokumentų kopijų pateikimas. Tyrimo rezultatų apibendrinimas – tai į Nacionalinę žemės tarnybą besikreipiančių ir administracines paslaugas gaunančių asmenų patenkinimo indekso apskaičiavimas (VPI).
Maloniai kviečiame susipažinti su tyrimo ataskaita
|