NZT - straipsniai : 2019 metais 96 proc. apklaustųjų asmenų gerai įvertino asmenų aptarnavimo Nacionalinėje žemės tarnyboje kokybę

 

English

 Pradžia
Lankytojų statistika
Iš viso apsilankė: 16965162
Šiandien apsilankė: 4540
Dabar naršo: 232
Aktualijos
2020-02-13
2019 metais 96 proc. apklaustųjų asmenų gerai įvertino asmenų aptarnavimo Nacionalinėje žemės tarnyboje kokybę

Dažniausiai asmenys 2019 metais į Nacionalinę žemės tarnybą kreipėsi žemės ūkio paskirties žemės sklypų pardavimo ir pirkimo, žemės nuomos, kadastrinių matavimų, dokumentų kopijų pateikimo klausimais.

NŽT nuolat vykdoma ir asmenų nuomonės apie NŽT bei jos teikiamas paslaugas stebėsena. Siekiant laiku nustatyti galimus veiklos trūkumus ir teikti asmenų poreikius atitinkančias aptarnavimo ir administravimo paslaugas, analizuojamos aptarnautų asmenų užpildytos anketos. 2019 m. NŽT centriniame padalinyje Vilniuje ir teritoriniuose padaliniuose visoje Lietuvoje iš viso buvo pateikta 2 213 asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketų (250 anketų daugiau nei 2018 m.). Pernai į NŽT besikreipiančių asmenų nuomonės stebėsena rodo, kad aptarnavimo kokybę teigiamai vertina 96,34 proc. asmenų.

2019 metais atliktos anketinės apklausos duomenimis, 95,89 proc. apklaustųjų nurodė iš NŽT darbuotojų gavę aiškią ir išsamią informaciją, 97,47 proc. nurodė, kad NŽT darbuotojai yra mandagūs ir paslaugūs. NŽT darbuotojų pasiekiamumą (atvykus, telefonu, elektroniniu paštu) teigiamai įvertino 92,09 proc.

Į NŽT besikreipiantys asmenys išsakyti savo nuomonę dėl aptarnavimo kokybės ir teikti pasiūlymus dėl jos gerinimo gali užpildydami anonimines asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketas, kurios pateikiamos asmenų aptarnavimo vietose ir interneto svetainėje www.nzt.lt.

2019 metais, kaip ir kasmet, siekdama objektyviai įvertinti ir gerinti į NŽT besikreipiančių asmenų aptarnavimo kokybę, NŽT atliko slapto kliento tyrimą. Slapto kliento tyrimai leidžia atskleisti stipriąsias ir silpnąsias aptarnavimo NŽT puses, padeda nustatyti tobulintinas asmenų aptarnavimo sritis. Slapto kliento tyrimo metu buvo atliktas 51 vizitas NŽT teritoriniuose skyriuose ir centriniame padalinyje, 153 skambučiai telefonu, išsiųstas 51 elektroninis laiškas į oficialias Nacionalinės žemės tarnybos teritorinių skyrių ir centrinio padalinio elektroninio pašto dėžutes.

Bendras slaptojo kliento tyrimo asmenų aptarnavimo kokybės įvertinimas 2019 m., įvykdžius vizitus, atlikus skambučius ir įvertinus susirašinėjimą elektroniniu paštu, – 83,29 balo.

Siekdama aukščiausios teikiamų administracinių paslaugų kokybės ir veiklos efektyvumo, NŽT nuolat stebi ir analizuoja susidariusias aplinkybes dėl pavėluotų atsakymų į fizinių ir juridinių asmenų kreipimusis pateikimo ir imasi visų priemonių, kad atsakymai asmenims į jų kreipimusis būtų pateikti teisės aktuose nustatytais terminais. Atsižvelgiant į tai, 2019 metais pagal individualiai parengtą mokymų medžiagą vidinių mokymų metu buvo apmokyti 111 NŽT darbuotojų. Atsižvelgus į 2018 metų slapto kliento tyrimo rezultatus, 11 darbuotojų, asmenis aptarnaujančių vieno langelio principu, buvo surengti mokymai „Asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas ir konfliktų prevencija“.

2019 m. išplėstos galimybės asmenims saugiai, greitai ir nesudėtingai prašymus ir skundus pateikti naudojantis elektroninėmis paslaugomis: prisijungta prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės iniciatyvos „E. pilietis“, daugiau prašymų dėl administracinių paslaugų suteikimo galima pateikti naudojantis Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) galimybėmis. Per „E. pilietis“ buvo pateikta 691 paraiška, o per Elektroninius valdžios vartus (www.epaslaugos.lt) – 1 392 prašymai ir (ar) skundai.

Pažymėtina, kad daug asmenų į NŽT dėl informacijos suteikimo ar konsultacijos kreipiasi elektroniniu paštu, telefonu. Elektroniniu paštu nzt@nzt.lt arba per klausimų pateikimo formą interneto svetainėje www.nzt.lt gaunami asmenų klausimai yra užregistruojami Nacionalinės žemės tarnybos paslaugų valdymo sistemoje. Per 2019 m. į tokiu būdu pateikiamus bendro pobūdžio klausimus buvo pateikti 2 195 atsakymai, vidutiniškai per dieną buvo atsakoma į 8,7 klausimo. Informacijos teikimo tel. 8 706 86 666 asmenys 2019 m. kreipėsi 9 870 kartų, t. y. 2 983 kartais daugiau nei 2018 m. (vidutiniškai per dieną buvo atsakoma į 39, 2018 m. – į 27 skambučius).

 

 

 

 

 

 
Spausdinimo versija  Spausdinimo versija

  
     
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos. Kodas 188704927
 Gedimino pr. 19, LT-01103 Vilnius. Tel. 8 706 86666, faks. 8 706 86949, el. paštas nzt@nzt.lt
Biudžetinė įstaiga, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
Kontaktai | Svetainės struktūra | Lankytojo atmintinė
Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems.